Matsoft :: Sistemul de calitate
biletul zilei cu meciuri din fotbal omnibet biletul zilei de azi la pariuri sportive
 
Home
|  
Companie
|  
Produse
|  
Servicii
|  
Solutii
|  
Cariere
|  
Programe
|  
Comanda
|  
Contact
|  
About
|
 


Sistemul de management al calitatii (QMS) din cadrul MAT SOFT TECHNOLOGY asigura folosirea adecvata, prompta si eficace a resurselor companiei, astfel incat fiecare actiune sa isi atinga scopul.

Este in intentia MAT SOFT TECHNOLOGY sa obtina in cel mai scurt timp posibil certificare ISO9001 pentru sistemul sau de calitate.

QMS-ul nostru reprezinta o sursa de avantaj competitiv si, ca atare, despre el se vor dezvalui doar anumite detalii menite sa formeze clientilor o idee despre modul in care se desfasoara activitatea in cadrul MAT SOFT TECHNOLOGY.

QMS-ul companiei porneste de la premizele specificate de Modelul Excelentei in Afaceri al European Foundation For Quality Management (EFQM), si anume:
  • Rezultatele reprezinta singura premiza a succesului organizational.
  • Rezultatele cheie ale performantei sunt determinate de rezultate la nivelulul clientilor, personalului si societatii.
  • Atingerea acestor rezultate este stimulata de Capacitatea de conducere (Leadership) care stabileste politici si strategii, ce sunt puse in practica prin intermediul angajatilor, parteneriatelor si resurselor, in cadrul unor procese.
  • Inovarea si Invatarea trebuie sa se manifeste la toate nivelurile organizationale.
Modelul excelentei in afaceri


top

QMS si managementul proceselor



Procesele reprezinta motorul generator de valoare al MAT SOFT TECHNOLOGY. Din acest motiv, QMS-ul este destinat in mod special managementului performantei acestora.

In cadrul companiei exista doua tipuri de procese: de valoare adaugata (cele care au ca efect final satisfacerea unei nevoi a clientilor) si de suport (cele care contribue la buna desfasurare a proceselor de valoare adaugata).

QMS-ul MAT SOFT TECHNOLOGY asigura urmatoarele:
  • Faptul ca toate etapele unui proces sunt cunoscute de catre cei care trebuie sa il urmeze, acestia stiind in orice moment ce urmeaza sa faca.
  • Toate tranzitiile aferente unui proces sunt documentate, astfel incat stadiul in care el se afla poate fi usor dedus din aceste documente.
  • Un proces poate fi usor continuat in conditiile aparitiei de schimbari in echipa utilizata.
  • Metrice de performanta sunt colectate peste tot in cadrul procesului, in scopul monitorizarii, controlului si imbunatatirii continue.
Pentru a asigura calitatea exceptionala a servirii clientilor, au fost implementate o serie de procese de suport:
  • Procesul de monitorizare si control.
  • Procesul de management al performantei.
  • Procesul de adecvare a strategiei organizationale.
  • Procesul de management al cunostintelor si de inovare.
In figura de mai jos este prezentat procesul de control:
Procesul de control



top

QMS si managementul resurselor



Resursele (documente – contracte, oferte, procese verbale, minute de acceptanta, etc. –, fisiere continand cod sursa, materiale grafice, etc.) reprezinta elementele asupra carora procesele actioneaza (producandu-le, modificandu-le, livrandu-le, etc.).

QMS-ul MAT SOFT TECHNOLOGY asigura urmatoarele:
  • O resursa, odata creata, va fi usor de regasit.
  • Doar persoanele care au acces la o anumita resursa o vor putea accesa.
  • Va exista un depozitar central de resurse astfel incat persoanele care au nevoie de acestea, pentru rezolvarea unui caz de business, sa le poata regasi usor si intr-o forma consistenta.
  • Pentru fiecare resursa va exista un istoric al modificarilor si versiuni aferente principalelor momente din viata sa.


top
Documente
Descarcati urmatoarele materiale utile referitoare la MAT SOFT TECHNOLOGY:



top